GRUPA V- MISIE
Z życia grupy V- MISIE- WRZESIEŃ
Dzieci:
- obchodziły DzieńPrzedszkolaka, w którym rozwijali sprawność ruchową na torze przeszkód oraz bawili się z chustą animacyjną i balonami, rozbijanie piniaty
-wykonywały ćwiczenia na monitorze interaktywnym, których celem jest doskonalenie umiejętności logicznego myślenia, percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości,
- rozwijały swoje umiejętności manualne przy tworzeniu pracy plastycznej pt. „Miś”, „Lisek”,
- wzięły udział w zabawach z okazji Pierwszego Dnia Jesieni, bawiąc się z chustą animacyjną oraz odpowiadając na zagadki związane z jesienią oraz darami jesieni
- wzięły udział w pierwszych zajęcia rytmiki, gdzie doskonaliły sprawność ruchową
- w każdą środę „Kanapeczki – zrób to sam” dzieci przygotowują samodzielnie kanapeczki - nauka posługiwaniem się widelcem i nożem. Dzięki takim zajęciom dzieci kształtują odpowiednie nawyki, rozwijają koordynacje, samodzielność
- uczestniczyły w zajęciach ze Strażą Miejską „Bezpieczna droga do przedszkola” – zasady ruchu drogowego, zachowanie na przejściu dla pieszych
Dzieci przede wszystkim: rozwijały sprawność ruchową, percepcję słuchową i wzrokową, orientację w przestrzeni, samodzielność, pomysłowość oraz wzbogacały wiedzę dotyczącą różnych dziedzin.
Z życia grupy V- MISIE- PAŹDZIERNIK
Dzieci:
- wzięły udział w zajęciach pt. „W domu najlepiej”, gdzie omawiały wartości rodzinne oraz dostrzegały wartości i charakterystykę rodzinnego domu,
-wykonywały ćwiczenia na monitorze interaktywnym, których celem jest doskonalenie umiejętności logicznego myślenia, percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości,
- rozwijały swoje umiejętności manualne przy tworzeniu pracy plastycznej pt. „Literki”, „Jesienny krajobraz”, „Jesienny liść”,
- wykonywały ćwiczenia ruchowe oraz integracji sensorycznej, tworząc obrazy jesienne na foli, rysując palcem po kaszy oraz tworząc dzieła z plasteliny,
- uczestniczyły w spotkaniu z Panem Kominiarzem, poznając specyfikę zawodu.
Dzieci przede wszystkim: rozwijały sprawność ruchową, percepcję słuchową i wzrokową, orientację w przestrzeni, samodzielność, pomysłowość oraz wzbogacały wiedzę dotyczącą różnych dziedzin.