Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

GRUPA V- MISIE

Z życia grupy V- MISIE- WRZESIEŃ 

Dzieci:

- obchodziły DzieńPrzedszkolaka, w którym rozwijali sprawność ruchową na torze przeszkód oraz bawili się z chustą animacyjną i balonami, rozbijanie piniaty

-wykonywały ćwiczenia na monitorze interaktywnym, których celem jest doskonalenie umiejętności logicznego myślenia, percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości,

- rozwijały swoje umiejętności manualne przy tworzeniu pracy plastycznej pt. „Miś”, „Lisek”,

- wzięły udział w zabawach z okazji Pierwszego Dnia Jesieni, bawiąc się z chustą animacyjną oraz odpowiadając na zagadki związane z jesienią oraz darami jesieni

- wzięły udział w pierwszych zajęcia rytmiki, gdzie doskonaliły sprawność ruchową

- w każdą środę „Kanapeczki – zrób to sam” dzieci przygotowują samodzielnie kanapeczki - nauka posługiwaniem się widelcem i nożem. Dzięki takim zajęciom dzieci kształtują odpowiednie nawyki, rozwijają koordynacje, samodzielność

- uczestniczyły w zajęciach ze Strażą Miejską „Bezpieczna droga do przedszkola” – zasady ruchu drogowego, zachowanie na przejściu dla pieszych

Dzieci przede wszystkim: rozwijały sprawność ruchową, percepcję słuchową i wzrokową, orientację w przestrzeni, samodzielność, pomysłowość oraz wzbogacały wiedzę dotyczącą różnych dziedzin.

Z życia grupy V- MISIE- PAŹDZIERNIK

Dzieci:

- wzięły udział w zajęciach pt. „W domu najlepiej”, gdzie omawiały wartości rodzinne oraz dostrzegały wartości i charakterystykę rodzinnego domu,

-wykonywały ćwiczenia na monitorze interaktywnym, których celem jest doskonalenie umiejętności logicznego myślenia, percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości,

- rozwijały swoje umiejętności manualne przy tworzeniu pracy plastycznej pt. „Literki”, „Jesienny krajobraz”, „Jesienny liść”,

- wykonywały ćwiczenia ruchowe oraz integracji sensorycznej, tworząc obrazy jesienne na foli, rysując palcem po kaszy oraz tworząc dzieła z plasteliny,

- uczestniczyły w spotkaniu z Panem Kominiarzem, poznając specyfikę zawodu.

Dzieci przede wszystkim: rozwijały sprawność ruchową, percepcję słuchową i wzrokową, orientację w przestrzeni, samodzielność, pomysłowość oraz wzbogacały wiedzę dotyczącą różnych dziedzin.